اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۴۶۱

تمام استانداردهای AFC در تورنمنت چهار جانبه فوتسال رعایت شده است

تمام استانداردهای AFC در تورنمنت چهار جانبه فوتسال رعایت شده است
رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: در تورنمنت چهار جانبه فوتسال در اصفهان تمام استانداردهای AFC رعایت شده و در همیمن زمینه ما یک گروه فنی تشکیل دادیم که اطلاعات فنی بازیها و داوریها و .. را به فیفا ارسال کند.
۱۶:۱۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

عباس ترابیان در گفت‌وگویی، در رابطه با آخرین وضعیت تورنمنت چهارجانبه اصفهان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده در این مسابقات تمام استانداردهای AFC و فیفا رعایت می‌شود و همچنین ما موارد مربوط به برگزاری مسابقات فیفا که برنامه داوری‌ها و استانداردهای بین‌المللی است را در اختیار تیم‌ها گذاشتیم.

وی در ادامه گفت: ما در همین ابتدا یک گروه فنی تشکیل دادیم که این مسابقات را از لحاظ فنی آنالیز کنند و تمام گزارشات بازی‌ها، داوری‌ها و... توسط این گروه جمع‌آوری شده و به AFC ارسال شود، همچنین جداگانه یک نسخه دیگر هم به ناظر فیفا و کمیته فوتسال ارسال می‌شود که این کاری که ما در این دوره از مسابقات انجام داده ایم همانند کارهایی است که فیفا در یک تورنمنت بین‌المللی انجام می‌دهد.

رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: همچنین با دعوت باشگاه گیتی‌پسند قرار است یک ضیافت شام در این باشگاه برای مسئولان برگزاری مسابقات و همچنین مدیران تیم‌ها انجام شود و باید از کار خوب باشگاه گیتی‌پسند تشکر کرد که یک باشگاهی در عرصه ملی اینقدر فعال است. 

ترابیان در پایان با اشاره به فروش بلیت های 5 هزار تومانی برای تماشای این رقابت ها گفت: از  سلطان حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان که در جلسه امروز مدیران تیم‌ها شرکت کرد، تشکر و قدردانی کرد. این کار وی قابل تحسین، مایه دلگرمی همه به خصوص جامعه فوتسال است که مدیران ورزشی ما در استانها اینقدر نسبت به این ورزش احساس مئسولیت میکنند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین